سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رنگین کمان
قالب وبلاگ

خدا را  شکر

که باید ریخت وپاش های بعد از مهمانی را جمع کنیم

این یعنی در میان دوستانمان بوده ایم.

خدا را شکر که لباسهایم کمی برایم  تنگ شده.

این یعنی غذای کافی برای خوردن دارم.

خدا را شکر که در پایان روز  از خستگی از پا می افتم.

این یعنی توان سخت کار کردن را دارم.

خدا را شکر که باید زمین را بشویم وپنجره ها را تمیز کنم.

این یعنی  خانه ای دارم.

خدا را شکر که جایی دور جا پارک پیدا کردم .

این یعنی هم توان راه رفتن دارم هم اتومبیلی برای سوار شدن.

خدا را شکر که سرو صدای همسایه را میشنوم .

این یعنی  می توانم بشنوم.

خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار میشوم

این به یادم می آورد اغلب اوقات سالم هستم.

خدا را شکر که خرید هدایای سال  نو جیبم را خالی میکند.

این یعنی عزیزانی دارم که میتوانم برایشان هدیه بخرم.

خدارا شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم.

این یعنی من هنوز زنده ام.

وخدا را  برای همه چی شکر....

 

 


[ جمعه 90/10/9 ] [ 7:47 عصر ] [ هیوا ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
لینک دوستان
امکانات وب
فروش بک لینک